vineri, 22 iulie 2011

Facebook Party Nr.1 , 22 iulie 2011

Vineri 22 iulie 2011 am avut la Pizza Park din Iasi prima editie a intalnirilor interactive intitulate Facebook Party.
Desi pe grupul deschis pe Facebook nu isi aratase nimeni dorinta ca urma sa participe la eveniment totusi cativa oameni au fost.
In principal s-a cantat karaoke dar s-a cochetat un pic si cu poezia,umorul si muzica folk.
Multumesc urmatorilor participanti :
Iulian Ambrosie, Monica si Elena Vizitiu, Roxana Irimia(debutanta in Cenaclul Spune Ceva, o voce foarte buna care promite ),folkistului Adi Gegiuc, poetului Cristian Harnau, lui Giani Ciocoiu si prietenilor lui.











Iubire cu ochi de cais
muzica si versurile : Teodor Munteanu
Timpul ,marea arta
Pe nimeni nu iarta
Nici pe mine nu ma va ierta
Imi aduc aminte
Cum era odata
Cand Cenaclu Flacara venea..

Respiram cuvinte
Prinse-n juraminte
Pentru tara si al nostru neam .
Langa Eminescu
Si cu Paunescu
Cat de fericiti atunci eram !

Refren: As vrea sa te simt
As vrea sa te-alint
Iubire cu ochi de cais
As vrea sa ma mint
Ca pot sa te-ating
Dar ai disparut ca un vis .

Astazi ce valoare
Poezia are
Cand pe Eminescu l-am uitat
Goana dupa galbeni
Lumea fara oameni
E un peisaj putin ciudat .


Muzica frumoasa
Poezie-aleasa
Doua pasari ,unde-au disparut ?
Lumea e mai goala
Fara o chitara
Cine modeleaza-un suflet crud ?

Refren:

Unde esti tu oare
Suflete de floare
Azi cand literele s-au mai sters
Ramane tacuta
O silaba muta
Ca o lacrima a unui vers.

Undeva exista
O chitara trista
Am s-o iau din cui sa cant ceva
Imi aduc aminte
Cum era odata
Cand Cenaclu Flacara venea..

Refren

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...