sâmbătă, 30 iulie 2011

Scrisoare de peste moarte

Sunt într-o lume fără da și nu
Mi-e dor, iubite, să-mi spui tu
Sunt fără glas, sunt suflet gol
Sunt înger trist fără răscol.

Eu am plecat, voi ați rămas
Știu c-am gresit cu acest pas.
E prea târziu să fac ceva.
La voi e-acum inima mea.

Știu c-am lăsat adânci tristeți
Închise uși și goi pereți.
Sunt întrebări fără răspuns
Ce plâng acolo în ascuns.

Mă vreți acolo printre voi
Că sunteți triști și-n suflet goi.
Nu pot nimic ca să mai fac
Rămân în cerul din înalt.

Dar vă trimit de peste timp
Un gând curat ca un alint.
Iertați-ma că v-am greșit
Știu că din suflet m-ați iubit.

Rămân să vă sărut prin cânt
Eu sunt în cer, voi pe pământ
Semnez cu aripa, suspin,
Manole Mădălina lin.


postari asemanatoare :
Copiii plang,  
Adio,Madalina 
Dor de Mădălina
De ce Julietă, Mădălină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...