luni, 18 iulie 2011

Valentin Alexiu alias Pavarotti

 Rasfoind un pic postarile prietenilor de pe Facebook azi am dat de o fotografie in care, printre altii , era si Valentin Alexiu, o mare voce a Iasului, muzician de mare finete, membru al formatiei Clasic condusa de profesorul Paul Serban.
 Valentin este cu adevarat perfectiunea intruchipata in domeniul cantatului vocal. Canta orice gen de muzica exceptional de aceea este foarte solicitat sa cante mai ales la petreceri private. Personal am fost la o nunta unde el a cantat cu formatia Clasic si am ramas foarte placut impresionat.Sa ne traiesti, Valentine , si sa bucuri in continuare mii si mii de oameni cu vocea ta .Ti-as sugera sa-ti faci un cont si pe Facebook ca lumea sa te gaseasca mai usor.






Sursa Ziarul de Iasi

"Pavarotti", tinara speranta, in care veteranii isi pun toata nadejdea

Despre Valentin Alexiu, cunoscut sub numele de "Pavarotti", am aflat de la veteranii Birica si Pintilie. "Domnule, i-a dat Dumnezeu o voce ca poate imita orice artist al lumii cu ea. De la cantonetisi celebri la Barbu Lautarul sau Nat King Cole. Este pur si simplu o minune a naturii", au fost de-acord maestrii. Valentin are 35 de ani si, in afara nuntilor si petrecerilor private, poate fi ascultat fie la restaurantul "Trei Sarmale", fie la "Perla" din Bucium. Cinta cu acelasi mestesug si la chitara. "Merg la petrecerile celor mai importanti oameni din Iasi, sint apreciat, si de aceea nu plec in Italia, de unde mi-au venit citeva propuneri de colaborare. Sint roman mindru de obirsia lui, am familie
cu doi copii si sint fericit in Iasi, chiar daca, de multe ori, am de-a face cu rautatea si invidia colegilor de breasla", marturiseste cel mai tinar din trioul de aur al lautarilor ieseni.

Aici mai mult.
Aici poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...