duminică, 17 iulie 2016

Cantece de-ale mele pe Youtube

Buna dimineata  -muzica si versurile Teodor Munteanu. Cantecul face parte din albumele Elefantul Cici, Jucarii vol.2 dar si din compilatia personala Dor Music disponibila aici .



Cioara si vulpea-muzica si versurile Teodor Munteanu. Piesa se afla pe albumul Jucarii vol.2 dar si pe compilatia personala Dor Music disponibila aici.





Greierele si furnica-muzica si versurile Teodor Munteanu. Cantecul face parte din albumul Jucarii nr. 2 dar si din compilatia personala Dor Music.



Un pup-muzica si versurile : Teodor Munteanu. Cantecul se gaseste atat pe albumul Jucarii vol.2 dar si pe compilatia personala Dor Music

  

Alexandra-muzica : Teodor Munteanu, text : Mihaela Steliana Munteanu (redactor radio Iasi).Cantecul se gaseste pe albumul Jucarii vol.2 dar si pe compilatia personala Dor Music.




Iata o versiune a acestui cantec in varianta Dya cand avea doar 5 ani.



In 2001 am avut privilegiul ca o piesa scrisa de mine (muzica si versurile) sa fie acceptata la Festivalul Mamaia copiilor, sectia creatie. Era chiar prima editie. Piesa purta atunci numele Oac, oac . Aici am gasit-o sub denumirea "Sunt la tara la bunici", ceea ce nu pare chiar rau.

Toamna, bine ai venit -muzica si versurile Teodor Munteanu. Cantecul face parte din albumul"Toamna" din setul Kids Music disponil aici.



Intr-o zi cu soare -muzica si text : Teodor Munteanu. Se gaseste pe vol. Elefantul Cici si pe compilatia personala Dor Music

  . E a mea bunica- muzica si versurile Teodor Munteanu. Cantecul face parte din setul Kids Music .



Cantecelul "Cand apare Mos Craciun" este compozitia mea, muzica si versurile. El face parte din albumul Iarna 1 care intra in componenta setului Kids Music. Cei care au facut videoclipul de mai jos ar trebui sa precizeze autorul acestui cantec.Cel mai probabil nu au stiut ca imi apartine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...