joi, 24 noiembrie 2016

Grupuri infiintate de mine

Primul meu grup s-a numit Blue Star si a avut in componenta copii de clasele 7-8 de la Scoala Dimitrie Sturza, Iasi. Eram si profesorul lor de engleza. Perioada in care a existat acest grup au fost anii 1995-1996.

 

Dupa Blue Star am avut corul de copii Steaua Albastra. Copiii erau de clasele primare dar tot de la Scoala Dimitrie Sturdza din Iasi. Perioada: 1999-2000.



Grupul Licuricii a avut o existenta foarte scurta. A fost infiintat la Gradinita Sf. Parascheva din iasi. Anul : 2000. A participat la prima editie a Festivalului Piticul de ciocolata si la acest spectacol de 1 iunie de la Casa sindicatelor, Iasi.
Dupa niste ani am avut un alt grup de copii. De data aceasta de la Scoala Miron Costin, Iasi. Am pastrat tot denumirea de Steaua albastra.



grupul Roz de Roua. 2007-2008.



Cenaclul Spune Ceva. 2009-2012.



Grupul Emidor. Anul 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...